torsdag 18 augusti 2022

Vad jag har läst:


Tre månader sedan jag senast skrev om en bok här. 

Jag gillar mest att skriva om BÖCKER och då blir det knepigt att hela tiden lägga ut något. De riktigt aktiva bokbloggarna och "bookstagrammers" är ju såna som lägger ut något varje dag. VARJE DAG! Kanske vilka böcker de fått, vilka de tänker läsa och vilka de faktiskt har läst. Eller tävlingar, tips, lekar, utmaningar och annat. Författarintervjuer. Förhandstips från förlagen. Releasefester.

Jag har inget av det där. Jag har bara mina recensioner. Jag inser att det gör att jag aldrig någonsin kommer att nå en större publik, för jag varken syns eller hörs tillräckligt bra.

Här är vad jag har läst och vill berätta för er om, den närmaste tiden:
"Vem har sagt något om kärlek?" av Elaf Ali
"Stöld" av Ann Helen Laestadius
"Problemet med får och getter" av Joanna Cannon
"Det tomma boet" av Lena Katarina Swanberg
"Skilsmässan" av Moa Herngren
"Hemligheternas skafferi" av Caroline Säfstrand
"När vargarna kom" av Charlotte McConaghy
"Vänligheten" av John Ajvide Lindqvist
"Blodspakten" av Johan Rundberg
"De kapabla" av Klas Ekman
...och ytterligare några läsvärda böcker som jag plöjt sedan jag slutade blogga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar