fredag 6 oktober 2023

Skaffa dig en personlighet!!!

 



Jag har funderat en del på det här. Någon har lämnat en kommentar på min oansenliga och sällan besökta blogg. Det är vanligen mycket trevliga bokbloggare som kommenterar här - och i enstaka fall några av mina (lika trevliga) vänner. Ytterst sällan är det personer jag inte känner till. I stort sett ALDRIG är det anonymt eller otrevligt. 

Det här är anonymt. Kanske väldigt otrevligt, det är svårt att säga, eller kanske ett råd i all vänskaplighet? "Skaffa en personlighet". Inget utropstecken. Inget kommatecken efter mitt alias "Joelinda". VEM lämnar ett sånt här meddelande?! 

Om det är någon som händelsevis läser här, kan inte den personen bara skriva och berätta vad den menade? Snälla? Jag undrar uppriktigt. 

Vad handlar det här om, egentligen? Knappast böcker. Snarare att jag borde skaffa mig en personlighet, för jag har tydligen ingen. Betyder det att jag är en härm-apa? Ett vitt, blankt papper? En dussinmänniska? 

Om svar anhålles.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar