söndag 4 februari 2024

Dra på trissor! Bloggen lever.

Jönköping förrförra veckan.


Nä, jag finns kvar här. Antagligen utan följare men ändå. I viss mån har jag prioriterat Instagram-kontot, för det är helt enkelt så mycket smidigare än det här bloggandet. Men till stor del kan jag inte skylla på det, utan helt andra grejer. Jobbet, som vanligt. Det tidskonsumerande jobbet. I alla år jag har bloggat, så är det hela tiden jobbet som sätter krokben för mig. 

Men jag fortsätter för det är så fantastiskt kul att få respons på de små recensioner jag knåpar ihop. Eller tyckanden, ska jag väl säga, så ingen utbildad litteraturvetare och äkta recensent på kultursidorna tar illa upp. Mina små obildade men ärliga åsikter, är väl vad det är.

Tolv boktyckanden ligger nu färdiga och väntar på att slussas ut på bloggen. Ska bara fixa bilder till dem först! Ses snart.

2 kommentarer: