söndag 18 augusti 2013

Nu funkar inte Blogger - igen...


Nu är det något tjafs med Blogger igen. Man kan inte skriva inlägg utan att lura systemet. Jag skriver detta som HTML-kod och retar mig kopiöst på att Googles internationellt använda bloggverktyg återigen har drabbats av någon bugg eller smärre kollaps.
Jag har inte lagt in en enda bokrecension sedan juni eftersom jag har dålig täckning på vårt landställe. De närmaste dagarna kommer flera recensioner istället! (Förutsatt att Blogger skärper till sig, förstås...)

3 kommentarer:

  1. Mycket problem med blogger. Och ändå är det ännu mer problem med blogg.se om jag fattat saken rätt :/

    SvaraRadera
  2. Wordpress funkar mycket bättre än Blogger som jag var vanisnnig på när jag hade det
    Du kan importera hela bloggen in i wordpress Det har jag gjort med an av mina bloggar

    SvaraRadera
  3. Tack, Malin och Patrik! Jag provade en miljon varianter och insåg sedan att Blogger (som är Googles bloggverktyg) försöker slussa in alla användare i deras Gmail och Google Chrome och andra tjänster. Det äcklar mig! De ser till att skapa problem för oss som använder Microsoft-tjänster som Internet Explorer och säger att de "optimerar" för Google Chrome. Jag är säker på att de sabbar med flit... (nej, jag är inte mycket för konspirationsteorier alls egentligen men just Google är lite läskigt, tycker jag).

    Nu har jag använt Google Chrome för att göra inlägg och plötsligt går allt sååååå bra. Suck. Fattas bara att några amerikanska CIA-agenter letar reda på mig och börjar censurera mina recensioner :-)

    SvaraRadera