måndag 21 september 2015

Sthlm Confidential - i snyggare förpackning!


Idag damp det ner ett paket i brevlådan - pocketutgåvan av Hanna E Lindbergs "Sthlm Confidential", som jag läste och recenserade i januari i år. Men varför fick jag den boken, när jag redan fått den förra utgåvan av Hanna personligen? Mycket märkligt, tänkte jag. Vände och vred på boken - och vad var det jag såg?!


Där är ju ett citat från MIN bokblogg på baksidan! Ha! Vad glad jag blir.

Blir också väldigt glad för Hannas skull, dels för att boken fått såna framgångar - det unnar jag verkligen nykomlingar på denna marknad! - och dels för att hon får ge ut en pocket på ett såpass stort förlag som Pocketförlaget. Men också för att de har anlitat en duktig formgivare (Anders Timrén) till att göra om hela omslaget, för det vann boken mycket på.

Så här såg den förra versionen ut:



Länk till boken på Adlibris: POCKET.

//Joelinda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar