söndag 15 november 2015

Älskar benbitar, kol14-dateringar och arkeologiska utgrävningar...

...men det är helt hopplöst att hinna bli klar med Karin Bojs bok i ett nafs om man samtidigt är så kolossalt trött på kvällarna så man stupar i säng.


Boken är fantastisk. Precis en sån faktabok som jag älskar att läsa! Den innehåller allt, ner på petig detaljnivå, men är så lättläst och underhållande och spännande. Jättebra, helt enkelt. Men jag orkar kanske tio sidor - sedan ramlar ögonlocken ihop. Och det är verkligen inte författarens fel, utan min arbetsbörda.

Den senaste tiden har det vällt in förfrågningar om logotyper, foldrar, hela grafiska profiler, annonser, klisterdekaler, texter till hemsidor, korrläsningar. Jag vågar inte tacka nej. Det är nackdelen med att vara egenföretagare. Ett underbart yrke men det suger musten ur mig ibland. Ni får ursäkta att det är alldeles dött härinne på bloggen för närvarande.
//Joelinda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar