måndag 8 januari 2018

2018 börjar bra


Nya recensioner kommer inom kort - men idag är första arbetsdagen och jag måste rivstarta och åtminstone ge ett intryck av att vara i full färd framåt. Eller nej, förresten, jag ÄR verkligen på väg framåt. Tusen tankar och nya idéer! 2018 ska bli ett bra år , har jag bestämt.

Snart kommer i alla fall lite tyckanden om "Bödlar", "Återstoden av dagen" och "Blodlokan" (men den sistnämnda får jag inte säga ett pip om än på några dagar). 2018 har börjat bra, med tre synnerligen läsvärda böcker!

Nu ska jag fotografera omslagen och skriva ihop något vettigt, försöker återkomma inom kort med några bra boktips.

1 kommentar:

  1. Spännande! Särskilt dina tankar kring Blodlokan, eftersom jag också läst den och skall skriva om den innan nästa tisdag. Vi hinner ju förresten prata om den innan dess :)

    SvaraRadera