torsdag 18 augusti 2022

Skolstart och tillbaka till vardagen!


Nämen hörrni, FINNS det fortfarande någon som kikar in här emellanåt? Jag har inte skrivit på år och dag, känns det som, och det beror på att jag får allt svårare att klona mig själv. Borde det inte vara LÄTTARE nu när alla tre barnen är vuxna och självgående? Hunden likaså? Jag vet inte varför, jag får bara inte ihop mitt liv.

Jag har ett konto på Instagram. Det heter Boktanken, precis som bloggen. Tyckte det var torftigt jämfört med bloggen, men NEJ - det är inte det längre. På Instagram kan jag lättare lägga ut fina bilder och det går på många vis snabbare. Man tillåts skriva betydligt mer text nu även man fick tidigare, så jag tycker inte att boktips och recensioner blir lidande.

Men jag ska göra en kraftansträngning att ta mig tillbaka här ändå. (Eller så får det här vara min läsdagbok på nätet även om det inte finns en enda läsare kvar...)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar