måndag 11 juli 2016

Tillbaka i cyberrymden

Äntligen har jag tagit mig tvärs igenom Sverige och hamnat på andra sidan - framsidan som de envisas med att kalla den - och efter några dagars inledande räder till mataffärer för proviantanskaffning och därefter ett evigt baxande av diverse flytetyg som ska ner till havet, har jag nu lyckats ordna en knackig internetuppkoppling och en vrå där jag kan sitta med datorn.

Så här långt har jag hunnit med tre böcker på semestern: "Jag heter inte Miriam", "Mysteriet på Blå tåget" och "Så nära barfota". Recensioner kommer strax. Förhoppningsvis räcker mobiluppkopplingen till att ladda upp bilder också.

2 kommentarer:

  1. ...eller Sveriges framstjärt som vi kallar den här på den goda sidan... :) Hoppas du får trevligt, ha en fin semester vid havet!

    SvaraRadera
  2. Jag tror inte att jag blir så populär om jag citerar dig ;-)

    SvaraRadera