måndag 3 oktober 2016

Hur man fixar ett Bloglovin-konto


Sådär, nu har jag också gjort det.

1. Gå in på bloglovin.com.
2. Logga in med ditt Facebookkonto om du vill det, eller logga in med din mejladress och ett påhittat lösenord om du föredrar det.
3. Lägg in minst fem bloggadresser som du vill hålla koll på (man får hjälp att hitta dem om man bara kommer ihåg en bit av namnet).
4. Ös på med alla bloggar du har lust att följa!
5. Klar.

Jag lade till min egen blogg också eftersom jag ville se hur det funkar - och den har sorgligt få följare trots att jag har många besökare. En del andra bloggar har många läsare som begripit det där med Bloglovin´... Men, men. Nu hoppas jag att fler lägger till mig också så att jag inte sitter och skriver rakt ut i en tom och mörk cyberrymd.

När man har en samling bokbloggar man gillar, så kommer deras senaste inlägg upp på en snygg startsida som aptitligt presenterar texten. Lätt att bläddra ibland och hitta något nytt att läsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar