lördag 14 juli 2018

Att läsa i sommar

Det där med att planera läsningen är inte min grej. Jag väljer efter vad jag känner för i stunden. Men den här sommaren tror jag att det bland annat blir...


…en bok om Gamla Uppsala, verkar otroligt spännande!


...en bok jag köpte på bokrean och har sett fram emot men inte riktigt orkat med.


...ett recensions-ex som jag inte alls hade lust att läsa (ungdomsbok som jag inte hade bett om) 
förrän jag var på bokbloggarfrukost och hörde Henrik Fexeus berätta om den - och framför allt 
om fortsättningen. Nu känner jag tvärtom att den här måste jag ju läsa!


...fortsättningen på boken jag nyss avslutade.

En hel drös med böcker ligger i en trave i arbetsrummet och skriker "ta mig först, MIG!" men det är ju omöjligt att hinna allt.


4 kommentarer:

  1. varierande, intressant att läsa om sina hemtrakter.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, särskilt som Ekero verkar ha mycket nytt att presentera.

      Radera
  2. Thom Lundbergs bok har jag tänkt läsa länge men liksom glömt bort, tack för påminnelsen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte hunnit med den än men snart så!

      Radera